S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       

 

 

 

Proč nakupovat právě u nás?

skvělé ceny

PPL, Toptrans, Česká pošta

záruka kvality

90% zboží skladem

nákup bez rizika

 

 

Upozornění:
Odstíny barev
zobrazeného sortimentu
se mohou na monitoru
mírně lišit od skutečných barev!

 

 

Mobilheimy celoroční

HyperZboží.cz

 

Elektronická evidence tržeb
je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU
Podle zákona o evidenci tržeb
je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveń je povinen zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online, v případě technického
výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní podmínky » Záruční podmínky, reklamace

Záruční podmínky, reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba v délce platné dle obecných zákonných předpisů.
tj. 24 měsíců při prodeji pro soukromou spotřebu (§ 620 občanského zákoníku) Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem O ochraně spotřebitele v platném znění. V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se reklamace vyřizuje dle Obchodního zákoníku v platném znění.
Záruka se vztahuje pouze na závady zboží, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo výrobní vadou, které nejsou slučitelné s jeho funkčností užitnými a estetickými vlastnostmi.

Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu ihned po jeho převzetí s náležitou péčí tak, aby zjistil případné vady.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY:

Reklamace mechanického poškození -
Zákazníkovi doporučujeme zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena.
Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.
Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlašte do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci.
V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL - je předmětem důkazního řízení.
Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Postup při reklamaci zboží

Zjištěné vady je nutno reklamovat bezodkladně, tzn. co nejdříve po jejím zjištění, a to buď osobně nebo písemně na adrese naší provozovny: LAMIA-koberce, Štítary 13, 280 02 Kolín 6. V písemném oznámení reklamace musí kupující uvést zjištěné vady, tzn. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu, doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží v porovnání s údaji na faktuře je nutné podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.

Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:

-dodání chybějícího zboží

-přiměřenou slevu z kupní ceny

- odstoupení od smlouvy / Formulář /

 

Případnou reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji - během několika málo dnů - vždy však bude vyřízena v zákonné lhůtě, tzn. nejpozději do 30 dnů.

 

 

ZjAwNjdh